Астрология за аматьори

„Значи си Скорпион? Да бе, какъв Скорпион си, такава кротка и добра!”
„Или и ти като сестра ми, а?”
Има две сестри-близначки, които, въпреки че са се появили на света с по-малко от час разлика, имат не само различни рождени дати, но и различни зодии: Везни и Скорпион. И страшно се различавали, не само по очите – сини на Везните и черни на Скорпиона. Като били в малките класове учителката редовно се оплаквала на майка им как Везничката вечно се въртяла в клас, говорела, смеела се, винаги импулсивна и отворена, докато сестра й си седяла кротко, сериозно и мълчаливо, но никой не знаел какво се мъти в главицата й. „Само да не я ядоса нещо – разправяла госпожата, - че като засвяткат тея черни очи...”
„Твойте не са черни, ама да не би и те така да святкат понякога?” – поглежда ме каката на близначките.
Че знам ли – не съм се виждала отстрани...
Обаче по друго нещо може и наистина да си приличаме. Пак на невръстна детска възраст, когато зорлем можела да си облече сама „най-елементарните” дрешки, Скорпиончето един ден се заинатило да си обуе самó чорапогащника. Затворило се в стаята и след цяла вечност излязло разплакано, с почервеняло лице – и с накриво нахлузен (но все пак обут!) чорапогащник.
Не съм инат уж, но напоследък и аз съм се запънала с един „чорапогащник”, даже два едновременно – сама, та сама. Да видим с колко здрави крачола ще се окажа по някое време. Макар че нали ме били огрели Везни (асцендент ли се казваше?) – та може и да не се стигне до крайности.

Comments

Popular Posts