A hard night's day

Още чувам моно и в главата ми се разбиват каскади от бийт и блиц, а този човек насреща седи и ми обяснява какви мерки се предприемат срещу стесняващия се брутен лихвен марж. На всичкото отгоре н.в. Прокурист ни е оставил сами да се оправяме във „финансовата институция” – двете вчерашни пикли, дето ще я оценяват (?!?)
И сега ми бяха странни усмивките на Tiesto на пулта – някак заради студената му на пръв поглед физиономия. Но помня, че и предишния път беше така, а и „ами да, той си се усмихва, виждал съм го много пъти...”
Инак тея партита си остават място, където:
- осветителите заедно с техниката им са позиционирани на трибуните без сантиметър ограждания;
- ми се извиняват за най-лекото настъпване;
- случайният ми съсед ми сочи момичето пред мен, надянало огромна надуваема ръка, и ме пита, „а ти защо нямаш такава ръчичка да махаш?”
- жената пред тоалетната искрено се забавлява с момчетата на опашката: „лелче, мноо яка прическа имаш!” „ми да, хубава ми е!” – приглажда пурпурен кичур зад ухото.

Comments

Popular Posts