Body & Soul

Вбесявам се когато ми кажат „Стегни се!” – ами че аз цял живот съм стегната, затова съм на тоя хал! По-скоро си мисля – особено напоследък – „Абе момиче, защо не се опиташ – ама истински – да се отпуснеш, ей така, за разнообразие поне! Едва ли нещо може да стане по-зле...”
Тея дни получих един от най... необичайните, да речем, подаръци – все още неконсумиран, във формата на талонче. В първия момент леко се шокирах (зер, това е новост за мен), в следващия се зарадвах, а после се сетих как казват, че всичко се случвало в точния момент. Подаръкът е ароматен масаж на цялото тяло... „И ако случиш същото момче, дето беше там като записвах процедурата – мммм...” – примижа приятелката ми.
Талончето се появи в ръцете ми в момент, в който се държах на краката си само заради дозичка транквилант.
Със сигурност ще се възползвам от подаръка. Преди това даже ще отида и на:
- фризьор да ми отрежат косата – може с нея да отрежат и демоните от главата ми;
- поредното йога занимание, където ще се опитвам да релаксирам физически и да си изпразня ума;
- солариум – да си стопля тялото, ако не душата...

Comments

Popular Posts