What I first saw...

Нали съм го обърнала на шопинг терапия напоследък, завчера се сдобих с нови ботуши (макар че те са необходимост, не каприз). След купища изгледани и 5-6 пробвани модела накрая купих тези, които първи ми хванаха окото и първи пробвах.
Същото се случи и с моя любим красив сребрист Делю: беше ми първата любов сред десетки преносими компютри, които прегледах, премерих, претеглих и прецених в търсене на оптимум „качество-параметри-цена-външен вид” - в този ред. Поне засега, чукам на дърво, 9 месеца до тук, не личи да съм уцелила партида, сглобявана [в Ирландия] в деня след празника на Св. Патрик – Делю ми отвръща със същата любов, с която се отнасям аз към него.
В университета, когато трябваше на изпит да тегля въпрос, винаги вземах първия, най-горния.
Не знам как е при другите, но на мен явно ми се получава с първите неща – не помня някога да са ме разочаровали.

Comments

Popular Posts