Покрай болничния

... се изпонагледах на сутрешни блокове, токшоута и реклами на парочистачки, гениално остри ножове, пасти за зъби, лекарства против кашлица и услуги на мобилни оператори (някои от които ми влизат като сол в инфектирана рана).
В един от тези сутрешни блокове гост беше бивш участник в някакво риалити, тип плейбой, много отворен на тема жени и секс. И както беше отворен, изтърси, че не би могъл да прави с жена си, която целува детето им, това, което би правил с любовницата си. Явно имаше предвид орална любов и аз, колкото и да се смятам за смотана, меко казано се учудих: за да усеща нещата така, значи смята оралната любов за нещо мръсно. Което за мен е неразбираемо: когато обичаш някого, обичаш цялото му тяло - и с коремчето, и с поотпуснатите рамене. А когато го обичаш, какво лошо има в това да го целуваш или други неща? Целувала съм коляното на човек, когото обичам, но бих целувала всяка част от тялото му...
Неразбирането ми за "лошите" неща в секса стига дотам, че се случи да шокирам същия този човек (доколкото изобщо ми повярва) като му кажа, че бих го направила (с него) в черква, стига да не ни видят. Не мисля, че имам скрупули от Бог - точно защото не смятам, че в секса с обичан човек има каквото и да било лошо, мръсно, срамно, грешно - тъкмо напротив.
А, да - проблем би била акустиката, понеже... да.

Comments

Popular Posts