Всичко се връща (понякога)

Не-счетоводителите вероятно нямат точна представа какво е одитор. Това е едно зловещо същество, което (най-често) в началото на годината, януари-март, когато гърчовете на изтормозения счетоводител са в крайна фаза, му висва над главата като орка и започва да иска: всевъзможни справки, договори и анекси, нотариални актове, калкулации, а също и да задава неудобни въпроси: това защо е така, онова откъде е дошло, това салдо какво е, онзи оборот как е получен...
Нещо такова ми се случваше и на мен допреди 2,5 години във фирмата Х с одиторката Y. Жената инак не беше лоша, но ми почерняше целия ден като се появи (и на принтера също).
Сега вече не съм във фирмата Х и одитори няма. Сега не мъкна класьори като щангист и не вадя душата на принтера. Оценявам (компании и др.) – и затова ми е нужно да събера инфо, голяма част от което от главния счетоводител на клиента.
След известно засичане на детайли при един от клиентите ни се оказа, че главният им счетоводител е... същата г-жа Y....
Някак си ме досмешава като си помисля как ролите вече са обърнати, как сега аз съм в позицията да я гърбя за справки, а тя – да се насмита.
Обаче не съм такъв човек, някак си... ]:->

Comments

Anonymous said…
:) da poniakoga e malko plasheshto kato si pomislish, che niakoi neshta mogat da ti we warnat... I zapochwash da se zamisliash za powedenieto si po princip. Dali da naprawish neshto, koeto ti se iska, no sas sigurnost shte narani niakoj ili da ne go naprawish, zashtoto ne ti se iska w daden prekrasen moment da ti se warne...

Popular Posts