Илинден


Те ти, булка, Илинден: синя жлъчка, корен от зъб и корен квадратен!
Като се замисля, на Илинден са ми се случвали все „фатални” неща.
През 1993 взех важен изпит по математика – максимален резултат, а бях сигурна, че имам грешка. Това определи много случки и хора по-късно.
През 1998 започнах първата си работа, на която изкарах 7 месеца, които ми съкратиха живота със 7 години. Да, ценни уроци имаше. И тежки, и скъпи. Мога да напиша томове за този период.
През 2006 с (нелека) операция ми извадиха зъб. И, както се оказа по-късно, покрай него май ми извадиха и няколко (много) мегаватчаса от душата. И за това още плащам.
А всяка година по това време е в разцвета си синята жлъчка (а.к.а. цикория) – на най-неблагодарни места, жилаво стъбло, без листа, безмерно нежен син цвят, точно като ясно, дълбоко юлско небе. Докато се вижда да синее наоколо, значи все още е лято. Или поне има надежда за лято.

Comments

Popular Posts